Ładunek Glikemiczny

Całego posiłku









Podsumowanie:

Ładunek glikemiczny całego posiłku: 0

BMI

Wskaźnik masy ciała

Waga

Wzrost


HOMA-IR

Wskaźnik insulinooporności

Insulina na czczo

Glukoza na czczo

mmol/l mg/dl

CPM

Całkowita Przemiana Materii

Płeć

mężczyzna kobieta

Stan fizjologiczny

Wiek

Wzrost

Masa ciała

Współczynnik PAL


Im większy poziom aktywności fizycznej tym większy poziom współczynnika PAL. To że wykonujesz 5 treningów tygodniowo nie będzie oznaczało dużej aktywności jeżeli resztę czasu przesiedzisz za biurkiem w pracy, obiad zjesz na mieście, zakupy zrobisz online a w domu poodkurza robot sprzątający. Pamiętaj że opisy i wyliczenia są orientacyjne, czasami ciężko samodzielnie oszacować swoją aktywność.

1,2 – brak aktywności fizycznej. Dla osób leżących

1,3 – 1,5 – niska aktywność fizyczna. Jeżeli masz pracę siedzącą a Twoja aktywność zawiera się w codziennych obowiązkach domowych, gdy dużo spacerujesz, wykonujesz 1-3 treningi w tygodniu

1,5 –  1,7 – średnia aktywność fizyczna. Jeżeli masz pracę siedzącą ale jesteś bardzo aktywną fizycznie osobą, dużo chodzisz a dodatkowo uprawiasz 4-5 treningów w tygodniu, lub gdy masz pracę wymagającą dużo ruchu

1,8 – 2 – duża aktywność fizyczna. Wybierz wtedy gdy masz pracę wymagającą dużo ruchu a oprócz tego jesteś bardzo aktywną osobą, do sklepu jeździsz rowerem zamiast autem, z psem wychodzisz na godzinny spacer a dodatkowo wykonujesz 4-5 treningów tygodniowo lub jeżeli Twoja praca jest bardzo ciężka fizycznie

2,1- 2,4 – bardzo aktywny tryb życia. Wyczynowe uprawianie sportu